Η προσμονή έλαβε τέλος με την επίσημη έναρξη του Ράλι Ακρόπολις κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης.
Παρουσία του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, το σπουδαιότερο αθλητικό γεγονός που έχει διοργανώσει η χώρα τα τελευταία χρόνια πήρε το «πράσινο φως» με ένα υπερθέαμα πρωτόγνωρο ακόμα και για τον κόσμο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι.
Ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, τίμησε το Ράλι Ακρόπολις με την παρουσία του, δίνοντας την εκκίνηση στον επτάκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή Sebastien Ogier, που ανέβηκε πρώτος στη ράμπα.
Τη σκυτάλη διαδοχικά πήραν ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, και βέβαια ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Λεύτερης Αυγενάκης, που πίστεψε όσο κανείς στη δυνατότητα της χώρας να επιστρέψει στον κορυφαίο θεσμό Ράλι στον κόσμο.
Λίγο πριν από την εκκίνηση οι κ. Μητσοτάκης και Αυγενάκης φωτογραφήθηκαν με τους οδηγούς 1ης προτεραιότητας, σε μία ακόμη κίνηση υποστήριξης της καμπάνιας για την οδική ασφάλεια της FIA, #3500LIVES.
Αμέσως μετά, τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν στην Πλατεία Συντάγματος, για αυτό που αντικειμενικά έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον τον τελευταίο καιρό: την πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα, που ανέδειξε την Ελλάδα κυριολεκτικά σε κάθε άκρη της Γης. Μια εικόνα σχεδόν απόκοσμη, εμπρός από το κτίριο της Βουλής των Ελλήνων, σε ένα σκηνικό που θα μπορούσε να προέρχεται από κινηματογραφική ταινία.
«Οι θεατές μού έδωσαν ενέργεια», δήλωσε ο Sebastien Ogier, ο οποίος με χρόνο 51,5 δλ. κέρδισε την COSMOTE 5G Athens Stage, μόλις 6 δέκατα του δευτερολέπτου μπροστά από τον Elfyn Evans και 8 δέκατα του δευτερολέπτου από τον τρίτο, Kalle Rovanpera.
Η επιστροφή του ελληνικού αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι δε θα μπορούσε να γίνει με πιο εμφατικό τρόπο. Η συνέχεια αναμένεται εξίσου συναρπαστική. Πλέον, η προσοχή όλων για τις επόμενες τρεις ημέρες στρέφεται στα ελληνικά βουνά. Για περισσότερα από 290 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε 14 απαιτητικές ειδικές διαδρομές, οι αγωνιζόμενοι θα δώσουν την απόλυτη μάχη με το χρονόμετρο, στοχεύοντας να ανέβουν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου του Ράλι Ακρόπολις, του πιο σκληρού αγώνα του WRC.